♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ ALaMak!!!! BaRu PeRaSan Ler ~





Rupa nya Si Botol tu masih ader kat opis la..
tuuuuu panjang sikit muncung nye  haa....masih terselit di celah2 pasu bunga cantek tuu...


alamak!!! sorry yer CikLynn...
wa lupa nak bawak balik sudaaaa...


dah hari ke12 pose baru nak terperasan nih....
seb bek lom expired....kalau tak rugi'sss rugi'ssss...
harus dibawak balik hari ni  jugak...


patut la wa cari cari dirumah tak nampak batang hidung nyer...
wa panggil tak jawab...wa sms pon tak balas... masih melekat di sini rupa nyer...


alahai...Cik Cencall....lok... kenape lah kamu membisu sajork... kalau leh cakap kan bagusss...
leh ler ku bawak ko balik awal2 pose ritu lagi....


hishh hissshhh... polupa sungguh...
susah jugak ek kalau syik terlupa jer kan...


korang lak camner????
adakah pelupa macam waaa jugak????hehehe...
takmo tau... takmo tau.... korang jawab ler sendiri...hokeh...
cauuuu cinncauuuu dulu yeaaahhh....




pssttt :: sajork buat lawaksss.. boleh buat korang senyum pagi2 ni...baru ler ceriaa....hehee
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)