♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ RiNdU NyEr KamPuNG Ku ~



alahai.... bile dok kampung sini teringat lak kampung sana.... nunnnn di KeLaTe...


biler la agak nye dapat balik aarrr...


Raya lambat lagi nih... hati dah berkira kira ni... adoiii yaaa... rindu nye... rindu nyeeee...


OMG... tolong la ubat kan hati ku ini... aku sangat merindui nye... 
mak...abang...adik2...mak2 sedara dan sedara2 ku.... aku rindu korang semua...


walaupon kat sini pon kampung... tenyata ia nye tak sama... 
aku rindu kan loghat KeLAte ku... keCeK KeLAte bersama sedara2 ku...













adoiiiiii yaaaa....




*




*




arghhhh... makin di layan...makin menjadik lak perasaan ni...
baik la aku melayan si KeCik ni...mintak mintak perasaan ni dapat pergi jauh jauh dari lubuk otak ni......


meski pon sesungguh nyer aku amat MeRinDui nye...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)