♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ KeNDuRi AdiK ~



besss nyer bile tertengok balik gambo masa adik kawin ari tuh...meriah sangat.........


masing masing bekerja sama...tak kira tua dan muda...bertungkus lumus siap kan kenduri kendara...dan juga hantaran2 kawin adik......


cuma yang ni ajer yang sempat di snap gambo nyer sebelom kami semua melelap kan mata...


...penat giler masa tu....




beg dan kasut... dalam satu bekas 





set alat2 solek & perfume...


hantaran yang 2 kat bawah ni... wajib ader dalam setiap kenduri kawin di tempat kami...


kain semayang 


dan...


kain pasang...


  



ini lak gambo pengantin nyo...yang last sekali kawin... adik bongsu dan adik bawah nyer dah kawin dulu lagi dari nyer... baru jumpa jodoh la katakan...



acara memotong kek.... hahaha... tak sempat pengantin merasmikan... kami kami yang balun dulu...



rupa kek nye yang sempat di snap sebelom...LiCiNnnnnnn...




ahli ahli jemaah yang terdahulu merasmikan... ramai lagi sedara2 yang tak sempat di ambik gambo nyer... masing masing dah keletihan.... 




ingat kan...""".... KenDuri Ni last kenduri kawin bagi kami adik beradik""""....




tapi....rupa rupa nyer.... ader lagi kenduri yang menyusur ......tak lama selepas tu...."""KeNdUri Omak"""   kami la pulak.... 


adeeesssss adeeeessss...hahaha...
SemoGa berbahagia selalu semua nyer....



Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)