♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ SeRoNoK nYe BerBuAi ~



biler dah dapat buai... gini le dia..



senyum menyengeh... seronok...



tengok la gaya nyer...ngalah kan budak besar... 



tak mo di pegang pegang dah... dah boleh pegang sendiri la katakan...tapi tak boleh dibiarkan sendiri... kena watch out selalu... kena dok dekat selalu... bukan nye boleh berdiri tegap lagi tu... 



berenjut situ...berenjut sini..siap terlompat lompat kakinya hayun kan buai tu...



pastu lak siap leh turun sendiri lagi....ooooo dah pandai yer....seb bek la buai tu rendah... sejengkal jer nak oiii.... kalau tak mau berdentum kepala hang... sayang oiiii....



bile dah kat bawah nak naik buai pulak... camne tu...fenin fenin omak aiiihhh.... 


naik la mia oiii...janji dik suker....
jarang2 sekali berbuai la katakan... ambik kesempatan masa lik kampong...ikat buai kat alang kayu...sure ok jer... tak  terbalik punyer..... kalau kat KL tak boleh dikasik muka... bahaya...maklum la buai yang jenis senang terbalik punyer...


layanzzzz budak naik buai jer la yerr....

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)