♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ BiLer MaK AJi DaPaT SonGkoK PaK Aji ~



Assalam semua...
... first first sekali...aiii nak tukar baru la ...
mulai dari ari ini...aii nak bahasakan diri ""aiii"" ni kepada ""akak""lak....dah boring la...asek aiii...aiii...aiii... jer ...tapi kalau sekali sekala kalau terkeluar jugak... sory la yer... time auww auwww..gatai la tu...


ok lah...
ari ni... akak nak citer pasal....""MaK AJi.. Biler DaPaT SonGkoK PaK Aji""...
kite tengok gambo nyer dulu yer...






... satu tangan sudah pegang songkok... 





...terketap ketap bibir nyer... cam geram jer..... ...



... aiyakkk..... tangan sebelah lagi sudah sampai jugak... 







... oooo.... nak betolkan songkok pak Aji rupanya......senget senget la pulak..rasa cam longgar jer...



arghhh...susah susah sangat... letak tepi la dulu...


tengok kiri... tengok kanan...


.....



opsssss.... cium ke masuk mulut tu????



pastu..... dipakai nyer balik.... siap posing posing lagi...




haaa....betol kan....tengok... dah senyum dah dia... dah serasi bersama songkok Pak Aji nye.......


Senyum...tak perlu kata apa apa....
itulah Si Mia ""MAk Aji KeCik""
Layanzzzzz....

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)