♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ PoKoDoT ... ApaM'sss ~





lookk... cantek kan...akak suke dot dot nyer...


pagi ni.... akak dah rembat 2 bekas tau...... 
satu untuk si SuLung dan satu lagi untuk Si TengaH...




deme'sss nyer peberet tuh...
kalau sebut nama apam'sss... apa macam rupa pon boleh..yang besar yang kecik semua ditelanssss...
tapi yang ni tak tau ler... comel comel jer...sayang lak nak di ngapsss nye...


kata   si  AzS ... tuanpunyer apam's ni.....
yang akak oder ni ader 2 perisa...""stoberi dan blueberi""..... besss besss.......




pe pe pon... kena tunggu petang ler baru boleh bawak balik kat bebudak ber2 tu... almaklum ler kerja nyer berbatu batu jauh nyer...




pssssttt psssttt.....* kalau ader yang ter" lioq"" nak merasa ker... nak memakan ker.... kena ler oder dulu ngan tuanpunyer apam'sss  yer...klik SINI pon boleh...klik kat atas tu pon boleh...


hehehe....promote promote...


layanzzzzz....
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)