♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ BerSanTai Di RuMAh Aje ~



opssss....mana kiter yer...???...


ari minggu semalam....korang semua takde ke mana mana ker????


kami????....
errmmmm..... cam biasa leee.......


xdo kemana mana....  dok melepak... berbaring... dok bersantai jer kat rumah ..... 


melayan bebudak2 ni sumer....


meh kiter layan gambo demo berpicnic dalam umah yer...





syok nyer bergurau senda......di atas tilam yang empok...... boleh main sesuka hati...tunggang langgang pon boleh.....


manakala....si Mia lak....dengan explorace nyer...




sayang adik abang... 







ehhh...

ni ha .... si ocha sepupu bebudak ni.....menambah kan kemeriahan kami bersantai .... 

dengan kerenah dan tingkah laku nyer...menggamatkan lagi suasana di hujung minggu kami......





meh ocha... kita ambik gambar cama cama... kata abg chik... si Mia tangkap lentok di bahu abg nyer...



rapat lagi... rapat lagi semua...





kasik zoom tuk Mia SoFea... kalau si ocha ngan epal di tangan.... si Mia lak dengan benda tu... seronok abis dok meng xplore menda tu... meleleh leleh habis ayaq liuq..



dah puas berehat rehat besantai... jom kita tengok gusti lak... main lawan lawan si adik dan abang... si kecik mampu menengok aje... 




lawan.....lawan lagi... tak mo men lagi... si ocha dok ke tepi....menikmati si buah epal rangup kesukaan nyer... yum yummy...




abis abis bersantai....kami berpicnic lak di meja makan... yum yum... mengisi perut yang sedia kenyang...
pastu sambung bersantai lagi... ahakssss...


itu aje la xtvt kami di ujung minggu ni...
layazzzzzz...

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)