♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ WouuuWiiEeeee ~

wooouuuwwwiieee...
toce toce pada yang sudi blanjer kekami semua ek..
toce gak pada K atas gambar2 yg di upload tu... pinjam yer..

first2 sekali aii letakkan pic ni yer... 
mesti sumer2 dah tau kan.....

Pizza Hut @ Alamanda

Ahaaa... Pzza Hut.... Lokasinyer... tentu lah di Alamanda Putrajaya...
kat mana lagi kalau tak kat situ jer...

kat bawah ni aii masukkan set ordering kami lak...

set no 4??? 
2 pizza kat dalam nyer.....yang ni si K and Lyn yg mengoder nyer...
aiii????... biasa la... tukang makan jer... 


haaaa.... ni jer yg ai oder kan... fetucini creamy carbonaraa.... 
my peberet ni....delicious kannn...


de 2 dishes yang terbaru kami oder... tak tau lak namanyer... K... tolong yer????... hehehe...
 besss tau... satu didarat and satu lagi di laut nyer dishessss...



yang ni lak... tuan banjer yg oder... tambahkan kot kot tak cukup....
tapi biasa la... tukang rembat nyer mesti la kami... hahahha



and the last one.... my pic laaaa...  
sedang menikmati dan merembat aper yang terhidang.... ngeh ngeh ngeh.... 

sedap sedap sedapppp.... 




pesanan penaja....
jom mmakkaaannnnnn....
hahahhaa
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)