♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ PpUm day ~

As-Salam semua...

opss... ari ni lom publish aper2 lagi ek...
almaklum lah...sejak sejak nak buat cerpen Mia ni....leh terlupa lak nak boh citer2 lain... 
tapi....rasa nyer.... yang ni pon citer Mia jugak.. ahaksss

Pagi ni cam biasa la...kalau lambat datang opis tu...mesti la bawak si kecik tu pegi PPUM lagi la...
appmt  OT (terapi)nyer  kul 9.30 pagi.... tapi mak nyer terpaksa jugak bangun kul 5 pg... siapkan baju sekolah untuk abang-abang nyer.... 

lepas antar abg Pit ke sekolah...baru lah leh siapkan si Mia ngan abg Chik nyer pulak... dah siap semuanyer... kena lak antar kan abg Chik ke tadika nyer dulu... pastu.... baru lah boleh ke ospital Mia...

Hari ni Si Mia jumpa kakak yang baru lak...taon lepas kak Fikah... taon ni lak kak Sharifah pulak... Bilik Fisio yang satu lagi pon dah tukar kakaknyer...lupa lak nak tanya nama aper.... 

Deme ni...stiap taon mesti bertukar orang nyer.... prosedur hospital katanyer... whatever lah dik... akak ni xper jer...tapi kalau lah lama lagi Mia kena buat terapi...alamak nyer lagi ramai la kakak2 yang dia kena jumpa...hehehe... xper la Mia..... lagi ramai kakak ... lagi banyak ler kaedah terapi yang Mia dapat pelajari ..

Semoga anak mama tabah menjalani hari-hari yang sebegini...
Berjuang lah untuk diri mu....mama sentiasa menyokong mu....
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)