♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~::LaMa Nyer x MjenGah::~

Salam Semua...
lama sudah rasanyer x menjengah ini blog... bizi la katakan...hehehehe(gelak ader makner)...
ari ni xder pe pe lah nak diceritakan... gambar dalam phone dah banyak dah ni... ext. port rosak lak pulak...
jadik terpaksa la beli yang baru... itu yang malas tu...
tunggu ajer la...kalu rajin nak p beli...

ari ni aii boh lagu yang anak2 aiii suker aje lah... kalau dengar lagu ni sure si kecik tu melompat2... suker sangat... abang2 nyer lak suker gelak kan si kecik tu bila melihat kan dia menari... melompat2... terhangguk hangguk... syokkkkk  habisssss... jom kita saksikan....



tu la dia lagu nyer... syokkk kan...
kiter dengar n watch ni pon leh terhangguk hangguk... apatah lagi si Kecik Mia...
hihihi...
layanzzz

2 comments:

syariza09 said...

hihi..mmg besh..terangguk2 dh ni :D

hyazz said...

angguk angguk azzz....besss giler...kih kih kih

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (55) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (56) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)