♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~:: MeNu BuKa PoSe LaGi::~

Selamat Berbuka pose semua...malam ni bersiaran dari umah lak...
Malam ni aii buka pose cam biasa ler... lauk semestinyer chek abe yg beli...hehehe
aiii cuma tambah 1 2 lauk jer... boleh ler makan sampai sahur nanti...xyah banyak citer lah...
aiii add kan gamber nyer untuk tatapan sume...
tengokla...menu nyer seakan- akan samer cam hari2 len... tp ader yg berbeza tau...gulai nyer ader 2 ari ni...
satu gulai telo... satu lagi gulai ikan tongkol...n ayam goreng berempah...yg ni anak buah aii beli kan...sumer nyer ready made kat bazaar... hehehe..one more aii add kan ek...
haa... yang nil kueh-mueh yang tinggal...yg len sudah di ngap...kueh sagu, karipap n ketayap dah abis ditelan...sedap rasa nyer...opsss lupa lak satu lagi yg selalu ader di waktu berbuka... bukan buah korma yer...kiter tengok lu gambar ni...
apalagi...murtabak ler...yang ni sedap gak... ank buah gak yg belikan ni....yang ni pon dah tinggal separuh...sudah dingap...hehehe...
so apalagi...Selamat lah menjamu selera untuk sumer...biler masuk blog ni jamu mata je la ek...
cukup ler dulu yer... aiii nak g sambung makan lagi...
sekian
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)