♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~KiJo XabiS LaGi~

"Ber kojo la kito sekuet nyo"... pernah dengar x ayat ni...sajo jah nak hiborkan hati ku sekejap...
tengah merajinkan diri ni... buet kojo... setiap hari bulan tu kena lah aku siap kan nyer....hehehe
inilah dia yang aku maksudkan tu... 1st 2nd n 3rd Reminder untuk semua Syarikat .... setiap bulan dah jadik rutin ku untuk mengeluarkan nyer... ala benda dah siap... cuma masukkan no ruj. Jilid ke beraper... n masukkan tarikh nyer... pastu kena ler print n buat kan salinan nyer... yang asal kenalah hantar by pos jer... hehehe... jimat duit kerajaan...
benda ni kenalah disiapkan sebelom nyer... biler tiba tarikh nyer terus ler diposkan...ke pemilik nyer... soooo kiter tunggu ler feedback dari sykt tersebut...sykt yg telah buat bayaran akan dibatalkan reminder nyer...
dah siap... senang jer kan.. tapi jangan pikir aku kena buat untuk satu sykt... banyok wooooo... sampai beratus2 lak tu... boleh dikira banyak ler jugak... ok lah... setakat itu jer citer nyer... rajin2 lah bkerja...
Sekian...



note otaksss... kalu ader auto numbering kan senang...
xyah nak menaip lg...print jer....pemalas toll...ahaksss
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)