♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~Kena BloCkEd SeKali LaGI~

huwaaaa...... kenaper lak ekkk...menangis x berlagu ler jawab nyer...
Facebook dah kena blocked sekali lagi....
kalau dulu ... bila bukak jer FB ke Fv ke mesti MAMPU yang keluar...
 tapi sekarang ni kalau bukak jer Fb ni yang keluar....huhuhu...


aper kebenda namanyer pon aku xtau...senang citer cakap jer lah web blocked bukan nyer filtering...
nak bukak Fb dah x boleh apalagi kalau nak bukak Fv...langsung ler padam jawab nyer...
huwaaaa...boring nyerrr rase... untuk kengkawan semua termasuk aku skali.....
...pujuk la hati tu...bawak ler bertenang... kita berblog aje la yer...
yang ni pon ok pe ... leh gak masyuuukkkk...
kalu nak puas hati lagi...bawak-bawak ler berokban anda sendiri la yer...hehe
boleh kongsi ekk... sekarang gak nk p cari kawan yg ader brok tu...
samapi jumpe lagi....
Sekian 
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)