♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~:: Heay~NyaRiS nYaRis La::~

Salam pagi tuk semua...
hari ni aii sahur makan 3 bijk kurma ngan air milo jer...hehehe... xsempat nak makan per... anak dara aii dah mengamuk stat dari kul 4 lagi... huhuhu...

Ala... nak tulis citer lain... melalut lak... aii heran tol la...pagi2 lagi mat mat motor ni dah buat hal la...
tadi kuar rumah line clear jer sumer... lepas jer tol shah alam tu... ader sekor mat motor ni... men cilok jer...  seb bek keta ku rem kecik jer... xberapa laju sangat... dah ler sumer orang berkejar...

dalam hati ku... tuhan jer yang tau... nyaris nyris nak ter... nak mati agak nyer mamat ni... ngomel  aii sendiri...
memang toll la... lepas jer kereta ku... dia kena horn ngan sbijik keta BMW... naseb koo lah... nak tumbang dier... seb bek xtumbang kat c tu... tinggal 2 inci lagi nak kena rempuh... keta tu laju...bayang kan ler BMW...

pastu... dia rempuh la palang plastik penghadang jalan... patah la sebatang... dia nampak ok la lagi...
mungkin sebab terkejut kot... dah ler x hensem ...serabai tol... agak nyer baru  balik keje malam kot... macam macam kesah mat motor ni...


jadik kalau terjumpa mamat 2 yang bawak motor tu... kena la hati2 sikit... bukan dia jer... kiter yg bwk keta pon samer...


itu jer la citer pagi ni...
sekian
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)