♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~DeMam LAgI~EpiSoD 2

Bertemu lagi di episod ke2...
bila di ingatkan balik...rase nyer si Mia baru je lepas demam...
minggu ni demam balik...xtau la nak kata aper dah... mungkin ader hikmah di sebalik nyeer..
tiba tiba jer dia demam...seb bek ler kena ari minggu...kalu kena time aku keje alamak nyer  kena lah bercuti..
adalah 3 4 ari gak baru lega... agak-agak nyer nak boleh jalan kot... bila tengok kan dia...asyik melepek jer...nak senyum pon susah.. nampak cam xlarat sangat... Mia mIA
itu jer la yang dia leh wat bila demam...asyik merenget jer..ek ek ek... minta dipeluk.. 
tapi bila di angkat ek ek ek bunyi nyer ...bila diletak pun bunyi gak ek ek ek..
kerisauan aku terubat jugak bila melihat kan kemesraan dua beranak ni... 
kasihnya ibu membawa ke syurga...sayang nyer bapa membawa bahagia...

Alhamdulillah...balik petang semalam...panasnyer dah hilang...dah lega dah... dah cergas kembali...
merangkak...memanjat n menjerit pon dah kuat...nyaring suaranyer... nampak nyer dia dah makin berani bergerak(menyusur) dari hujung sana sampai hujung sini sofa... satu perkembangan yang bagus nampak nyer...
mintak2 la mia boleh jalan dalam masa yang terdekat ni... xsabar rasanyer nak lihat mia berta' teh - ta'teh cam orang len... seronok dan gembira rasa nya...
Mama akan sentiasa mendoakan yang terbaik untuk mu ~SaYaNG~
Sekian tuk episod ni...mintak2 dah xde la episod ke3...Insyaallah
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)