♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~:: BuAt BiL::~

salam sumer...
pg ni citer bab keje lak...pagi-pagi lagi boss dah panggil wat kejer...
kami sumer kena la bekerjasama siapkan bil untuk airlines...nak kena susun...check lagi... pastu stapler... masuk sampul... pastu frangkin...n then pos... nak kena pos petang tu gak... jawab nyer sebelom tghari kena siapkan...huhuhu...bukannyer satu company jer... semua skali dekat 200 kurang lagi 5 jer...

kat bawah ni gambar sumer ahli wonderpets anfc... yang gigih... tengok... boss pon join sekaki... menolong anak-anak buahnyer...baguih kannn


sumer ader kecuali sorang mamat tu... dia memang selalu masuk lambat... xtau nak wat camner dah...bg nasihat x didengar nyer... wat pekak badak jer... geram...


ni la dia rupa bil yang kami buat setiap bulan... sumer airlines mesti dapat nyer....sykt besar pon xketinggalan


ini lak rupa nyer biler dah siap masuk sampul n dah siap digam... sebelum dihantar harus lah di sortkan dulu...ikut negeri n negara masing masing... pastu ditimbang berat nyer... n last sekali barulah di frangkin...macam pejabat pos lak...

tengok gambar di bawah lak....ni dier orang kuat tuk frngkin kami... taraaaa....
gambar kecik atas tu ler orang nyer... rajin dier... kreatif pon ader...tengok ler surat yg dfrgkin terus masuk dalam kotak tu... terbang punyer...senang kata nyer... dah siap baru lah susun elok2... hehehe


itu yang difrankin... yang kat bawah ni lak... bil yang kena dihantar guna pos laju...


dalam n luar negara....sumer ader...n ads nyer kena la di tulis sendiri.... haaaa... kalau bab tulis menulis ni... kami(aiii ngan Fza la) cukup terer... maner xnyer... setiap kali wat bil kami ni ler yg kena tulis nyer...hehehe...
mungkin sebab tulisan kami cantik n senang dibaca kot...len dari yg lain...hehehe(kembang kempis idong ni)...
setakat ni dulu la... jap g nak citer bab sahur lak...
Sekian
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)