♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~::Basi ke Lom::~

salam all...
ader mase lagi ni..jap g nak masuk fm jap..nak hvst...
saje je singgah sekejap...nak add kan gambar ni... u all jangan terkejut lak yer....



ni dia barang yang aii beli... masa mega sale kat PICC tu.... harap2 nyer lom basi lagi.. 
hari tu tertengok la.... si lyn beli benda ni... apalagi.. aii pon rembat sekali...

kat bawah ni ader lagi satu... tapi len kaler nyer....yang biru tu untuk si SyaMRie.... yang itam kat bwh ni untuk si SyaFiQ... kalau benda2 cam gini kenalah beli 2 sekali... kalau tak mesti ler bergaduh jer jawab nyer... 


tak banyak yang menarik pon... xtau nak beli kan aper untuk si kecik aii....Mia... sudah nyer..  


aii belikan baju n seluar ni.. jenama aper pon xtauuu??? lupa la nak tengok...harganyer????...murah jer.... boleh ler untuk wat basahan kat umah....(tapi kalau nak wat jalan2 pon... ok jugak kot...hehehe)... 


Ape ape pon... semua ni dah cukup untuk mengembirakan anak2 aii...siap leh bersorak lagi... yea yeaaa... mama beli kan adiah... yea yeaaa....asal beli barang jer semua nye hadiah... budak2 la katakan....
seronok pulak biler melihat bubudak tu bersorak....

meh kita tengok reaksi mereka yer...


orang yang paling seronok sekali... melihat kan abang2 nyer bersorak... dia pon ikut bersorak.... tengok la... bukan setakat senyum jer... terus ternganga... gelak la tu!!!


biler dapat adiah...si abang terus senyom panjang.... bangga....  sambil bertanya... """mama... ni nak wat camne ni... nak buh duit kok maner ni... duit mama banyak lagi tak""""...  itu la dia... penuh tabung tu dikerjakan nyer... habis duit syiling aii.... di masuk kan ke tabung nyer...


si tengah lak... dah dapat tu...apalagi yang di tunggu....terus le menggodek godek tabung tu.... itu je la kerje ... 
kalau ader barang2 baru mesti nak digodek2 nyer... sampaikan....si kecik pon terliur sama... siap leh berebut ngan si tengah lagi.... last last tercabut 2 tabung tu... (memang leh cabut pon)...

Itu la anak2 manja aiii... banyak ragam nyer... banyak kesah nyer.... macam macam ader...cam gitu cam gini... cukupla saje untuk citer ini... sampai kiter berjumpa lagi.... he he he he...
Sekian
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)