♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~~NgaNTuK~~

apsal rasa ngantuk sangat ni...xtertahan rasa nyer... terpaksa ku cari idea2 kreatif tuk segar kan mate ni...
bukak farm sekejap ler... cantik gak ku tengok ladang ku ni
myfarm...created by hyazz

cantik...kan... tapi ini pon x bisa menahan gelora mata ku ini...ape nak ku buat ni...
last last terpaksa ku tutup jua mata ku ni...walau sekejap...
pusing kanan pusing kiri...ku cari tempat selesa sikit...
hehehe...
terlaksana  jugak akhir nyer impian mate ni...
bila ku terjaga...jam dah kul 3.30ptg.. ini bukan sekejap ni...dekat 1 jam ni...teruk nyer ..
cukup2 la tu...kata ku sendiri...
ku bangun daari kerusi empukk ku ...terus ke toilet untuk menunaikan kewajipan ku... 
untuk melaksanakan permintaan ini...
""sembahyang la kamu sebelum kamu di sembahyangkan"" ... terngiang2 di kepala ku...
seb bek x terbabas sampai kul 4...kalu x naya aku...
hehehe...aper nak di kata NgaNtUK nyer pasai...aper2 pon xdapat menapis atau menghalang.... 
kupasrah dan tenggelam dalam keasyikan mata...
hehehe...
Sekian....
hyazz

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)