♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~aNaK ... AnAk~

pagi-pagi lagi bergegas...haru biru rase nyer...kelam kelibut semua nyer ader...
dengan si kecik yang bangun awal...lom sempat mak nyer bangun dia dah bangun bukak soound kuat kuat...  
nak buat keje cepat2 terbatas la sikit sebab ader yang menenggek atas pinggang...
kita pegang c ni dia pegang c ni pegang c tu dia cuit jgk...lemah toll la..nak di marah masih kecik... nnti sound nyer lagi kuat...merenggut peti telinga...lagi xtahan.. 
MiA si kecik
si kecik merayap mencari mama nye

si tengah masih melepak kat atas tilam...seb bek ank buah masih ader kat umah...jadi xkalut sangat ngan sitengah...kalau x habis la...
si tengah dengan bantal bucuk n ibu nyer

si besar yang suka melengut...nak kena marah dlu baru nak mandi...masuk bilik air dah setengah jam pon xmandi mandi  lagi...asyik sangat men...lepas satu satu...nak kena suruh baru nak buat...gosok gigi pon nak kena bersuruh...mandi ape lagi..nak kena bukak sound baru nak mandi..
si besar yang suka men men...nak mandi sempat lagi tengok tv..

 macam macam peel...last last mak nyer jugak yang kelambatan...terpaksa la dipecut kancil nyer untuk sampai ke ofis...akhir nya sampai gak... lagi 2 minit nak time...
selamat..fuhhhh lega rasa nyer...
sekian..
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)