♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~AiR aiR AiR~

penting x... xde air..ape akan jadikkk????
hisshhh...rimas tolll la... air asyik xde jerr..bukan xbayar... bukan kena potong...
tapi ada renovation aper???? entah la....smalam xde air dari tgh ari sampai la ke malam...
teruk sungguh rasa nyer...seb bek la pagi2 lagi kami skeluarga dah mandi...bawak sikecik p klinik...
semua skali ikut...
sampai rumah ...masuk blk air...setitis 2 titis jer kluar...bengang toll la...seb bek ader simpan air...
tu pon xbanyak...boleh la guna untuk yg kecik2 jer...myamph tol...pinggan mangkuk dah bertimbun...periuk blanga pooonnn....kalau la ader sedara datang umahhh...mesti malu giler punyerr....huhuuhu
notis xde air shari jer...tapi masuk ari ni... dah lebih 1hari ni...nak loo loo pun xleh...terpaksa la tahan sampai ke ofis....mandi pon koboi jer..
seb bek la keje...kalu xkeje dah ajak abg p picnic dah niii...smate2 nak mandi jer...hehehe
balik petang ni ...mintak2 la dah ader air...

susah nyer xde air ekkk...kalau xder letrik pon susah gak...smua nyer pakai letrik...periuk nasi...thermoplusss pon...kalau leh menggoreng pon nak pakai yg letrik nyer...
kalau dok kg leh gak aku tadah air ujan...hehehe

Air Air aIR...ader la kooo...selamat la hendak nyer...kalu xde gak terpaksa la menumpang rumah adik ku...untuk mandiii jerr....petang ni dapat mandi puas2 laaa...taaraa
...slamat bermandi manda...Air air...janji dapat airrr
sekian...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)