♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

BeSDaY GuRL

seronok nyer kalau tiap2 hari besday...ader orang blanjer makan...bagi hadiah...
pendek kata macam macam dapat...
walau pon mai beday lagi 2 hari...aku dah dapat makan...kawan blajer makan kat Rest Kelab Tasik Putrajaya..."trima kasehhh kJeM"...diatas keprihatinan mu...
sambil mkan kalau x ambik gambar xbesss .... mesti nak kena ader gak...hehehe..

dis is mai menu...hahaha
xsah kalau x makan ayam..
ala roasted chicken cam kenny rogers..
 




diselit jugak gambar ni... menu kat sni ..cantik gak gambar sos ni n ni menu yang dipilih oleh kami..



besdy gurl yang len pon ader...bkan aku sorang jer..hehehe
dis my boss...date besdaynyer samer ngan my hubby...



and one more besdar gurl yang dirai sekali ngan aku...mypereind..azz..






xdilupa kan maii sponsored ...kjEm...hehehe
terima kaseh daun kladi wat kJeM...
smoga panjang umor murah rezki...buleh banjer kami lagi...hehehe




senyum melebar...kenyang perut suker hati ...sama ngan pepatah orang lama2...
"rezki jangan ditolak...musuh jangan dicari "....

ceria kan hari anda dengan senyuman.. 
itu sajer untuk hari ini... byeee...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)