♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

oH Mai BebEz..MiYa'Ss

Detik Sejarah...petang semalam
MiYa'S ...menghitung setiap detik setiap saat tuk membuang...
sambil mulut nyer bising...atoooo toooo...ato toooo...(kecik2 pun pandai mengadoi..)
mata dah ngantuk..nak tido...tp btuuuuttt nak po po...camner...
sikit nyer susah...dah masuk 3 ubat pon xjalan...camner!!! 
kesian nyer anak mama..lama nyer sakit...2 3 jam lamanyer...
mengalah kan mama masa nak bersalin kan kamu...sekejap jer..
tp nak wat camner..terpaksa ler MiYa's di bawa ke RSAt...tuk jumpa dktr..
xselesai gak...dktr nyer xde...boleh lak jadi camtu!!!..
Agak nyer letih dah terlampau...MiYa'S tertidur di pangku babanyer...
dengan xberbaju...hanya beralaskan tuala...
biar la dia tidor sekejap..boley la dia rehat sekejap...
kesian ku melihat nya...MiYa'S bertukar tangan...dari babanyer pindah ke tangan ku...
terus dia terjaga...alamk!!!! sorry sayang...bisik ku..si kecik tu apalagi...terus la dia bercerita (dlm bahsanyer)...atuuutu..ttteeeteee... sambil mengadoi...
MiYa'S kutinggal kan ngan baba nyer sekejap...ambil barang2nyer...nak ku bawa ke klinik lain..
sampai2..ku lihat dia menangis lagi...babanyer terus kembalikan miyA'S kepadaku...dah keluar skit...kubelai ku gosok belakang nyer..alhamdulillah...akhir nyer dia berjaya gak...(po pooo)
atoo tooo...atoo toooo...itulah katanyer...
selesai sudah...kumandikan kusiapkan dia...dibawa dia ke klinik...
ubt minum ngan ubat btuuutttt diberi...itulah rutin nyer bile ke klinik..tp special sikit
coz diberi kan susu kambing...berharga 38 inggit...tuk dicampur ke dalam susu MiYA's...
try je la..kalau jadi boleh continues...kalu x jadi setakat tu je...
balik terus ku buat cam yang disarankan...result nyer xtau lagi...ubat continues la jawabnyer...
"kena la banyak makan ubat sayang ku...cian anak mama.." bisik ku padanyer...dia tersenyum tanda mengerti..
harap 2 ari ni ok jer...xde lagi masalah cam semalam...wait n seeee'sss
MiyA'S mIyA's

aper aper pon mama upload gamber mu ye sAyAnG...untuk tatapan semua




  gambar MiYa"s ...yang ceria
  setelah selesai sudah...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)