♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

DeMaM LaGi

kesian nyer dengan budak sorang ni... DeMaM lagi...sejak masuk hospital tahun lepas asyik syik dapat demam je..."sementara nak membesar ni...kena la tahan semua tu ye sayang"... kataku pada si kecik...
MiyA senyum sambil mengangguk...macam faham aper yang ku cakap kan...
kali ni lama gak demam nyer...sejak petang jumaat lalu...kalau ikutkan sampai semalam...4hari dia demam...
kesian...mane x nyer...nak bgerak pun xboleh...sakit situ sakit cni...naik kereta terhenjut2 pun dia nangis..
lenguh2 dan sakit2 badan nyer..nak tido pon xboleh....asyik merengek
nak x nak terpaksa jugak bkejar ke klinik..takut demam nyer melarat...demam nyer xsampai lagi 1 hari...tapi tekak nyer dah bengkak...padahal x batuk x selsema...
"patut la...dia xmau minum xmau makan...rupanyer dia sakit tekak"...kesian nyer..
risau gak bila doktor bgtau kena hati2..jaga2 dari sekarang takut terkena penyakit tonsil kelak..
mintak2 la xdapat penyakit tu...
Alhamdulillah...hari ni dah lega dah...seb bek malam tadi lena dia tido...pagi tadi baru bangun...nampak dah ceria...tapi bekalan ubat masih kuselitkan dalam beg nyer... harap2 hari ni sihat terus..
"kata orang tua2...dia nak dapat sesuatu kalau demam"... tapi demam yang ni nampak len macam sikit xmcm demam biasaa..
tapi  aku berharap gak MiyA dapat berjalan cepat sikit...hehehe
teringin benar rasa nyer nak melihat MiYa berjalan sendiri...
"Mama doakan MiYa cepat sembuh..dan boleh berjalan cepat yer"...boleh kita berpimpin tangan sesama...
aminnn ya rabbal alamin...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)