♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

PoSt My Bebezzzz


Pagi-pagi lagi dah busy gaya nyer...key-in payment...adalah sebab nyer...
Apalagi...keluar reminder kat airlines la...due datenye 15/5 so kena wat awal sikit...sok kan cuti..
ari senin ni dah kena anta....
Tapi bak kata pepatah.. "SamBil MeNyeLaM MiNum AiR la"...kuang kuang kuang...
nak berfv xboleh asyik ter MAMPU...jadik upload gamber terbaru anak2 ku aje la...smalam beria2 abang SyAfiQ tangkap gambEr adik2 nyer..

Post istimewa SyaMRiE...hentakkan maut guna siku jer...
asal bergambar je mesti tunjuk siku..kalau xsiku tangan...
cam ahli gusti daaa...


MiA ngah perhati kan puting abangnyer...
sedap agak nyer...ternganga mulut..sampai meleleh ayaq liuq..
"yuuummm cedapnyerrr"...






Aktiviti terbaru MiA...gosok perut...  men korek pusat...hahaha...Abang SYafiQ jadik tukang gelak..."lawak la MiA ni...kan mama..."  katanyer





Tengok gambar di bawah lak.....masa ni , dia baru teringatkan keje sekolah nyerrr..

 "oppssss...lupa la mama...td cekkghuuu bagi keje sekolah la...chekgu suruh wat kat umah...pastu chekgu cakap esok xboleh balik kampung lagi..."
tadi kang men lagi...seronok nangkap gambar adik...sampai gelak besar...siap suruh adik nyer posing ctu posing cni...SyaFiQ syAfIQ

Tambah lagi 1 gambar model tengah wat drama minggu ini...


tengok tu...kesiannyer...bila baba timang...beria2
dia nangis...dia punya nangis cam kena cubit... mengalah kan abang2 nya





bila dah dok kat bawah..reaksinye lain lak..
seronok xterkira...saje je dia nak kenakan baba nyer..pastu senyum2 gatal lak...tengok le muka xbersalah nyer...





MIa MiA..sejak dah umur setahun ni...makin pandai wat ragam...kalau xnak men...xyah le dok timang2...peluk cium lagi dia nangis...pastu sekejap je boleh gelak2 wat lawak...gelak mengekek lagi...

Sungguh tak kusangka rupa2nya dalam "MyFamiLy ada :-

Pelakon cilik hebat...MiA SoFEa namanye
Photographer cilik gak...MuHd SyaFiQ
Ahli Sumo Siku cili...MuhD SYaMRiE...

Huwarrhahahaaaaaa.....
"Ape2 pon MaMa doakan semoga anak2 mama semuanya SiHAt seJaHteRa dan CEriA SelAlu...
...Wassalam....
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)