♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

DeMam LAgI

Asyik demam je anak mama ni...sejak lepas sakit ari tu asyik demam je...
dalam sebulan mesti ader gak sakit nyer...kalau xdemam selsema pastu mesti batukkk..
camner nak bwat...antibodi nyer kurang kot...
MiA SoFEa ...
kesian aku nengokkan dia..
Balik keje petang jumaat minggu lepas ok jer..bawak ler dia ronda ronda ngan bapak nyer skali...
tiba tiba lak malam tu dia demam...teruk gak ler...sampai xleh nak tido...sat sat jaga...
kalau jaga sajer xper...ni nangis skali...xtahan aku tengok dia sampi 3 4 kali bangun..
dalam kul 4.30 aku masukkan ubat demam kut b'tot dia...baru la lena...
dapat ler dia tido sampai pagi...mama nyer pun join skaki la...
MiA mIA...
esok nyer ingatkan dah ok...samer gak...siang hari ok ler tp bila malam panas nyer tinggi gak...
seb bek dah siap bg ubat....dah ler susah nak tido...tido kejap kejap jaga...camner...
smalam pon samer gak...tp dah kurang sikit...malam tadi nampak dia boleh tido lena sikit...
lega rasanyer...jaga je dia mintak susu...lapo agak nyer...dah 2 hari dia xlalu nak makan ...
  Pagi ni panas nyer dah kurang sikit...mintak2 petang ni dah ok la...
kesian...nak main pon xlarat...asyik ek ek je...

p/s : mama doakan smoga anak mama cepat sembuh...
        boleh main ngan abg...amin
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)