♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

"CitEr MiA SoFEa Di MalAm hARi"

cam biasa petang smalam balik keje terus masuk rumah...
dah pesan kat mngah nyer mtk tolong ambik MiA kat umah bbstr....
bukak pintu je hati ku terus dirundung sepi yang xterkira...eh mane anak2 ku....senyap...
slalu nyer biler bukak je pintu ader yg meluru dapatkan ku...saper lagi kalau x MiA SofEa
terus ku capai tel tanya babanyer...xtau... ehhh pelik...
beg susu MiA ader kt depan pintu...pikir punye pikir baru teringat...
mungkin ke taman kot...tel mngah nyer  ...tol sangkaan ku...
aku terus dapatkan MiA...entah kenape!!!!!...Mgrb balik umah
Pastu cm biasa la...
abg SyaFiQ main game...SyAMrIE buat sepah...MiA isi perut ler keje nyer...dah kenyang mata pon nak tutup...Good Nite...MiA dah Nak tido...
Aku teruskan keje rumah ku...pastu pejam mata laaaa..xtau kol brape aku terlelap.....tiba tiba zzuuupppp...jantung ku terus berdegup kencang...terus kusambut
MiA nak tjtuh ke bawah buaaiii...ya Allah......
seb bek dah lapik ngan bantal besar dan tebal...xde la tggi sgt  kalau tjatuh pon...
kupeluk kugosok dia...nmpk cam tkejut skt....mintak mintak xde ape ape yg jadikkkk...
aku tidur kan balik...
Alhmdllah...tgok dia bangun ceria....legaaaa..
patut ler rasa semacam je semalam...balik terus kucari dia...rupa nyer ader benda yg nak jadi
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)