♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

"NicE tO SeE bUt dOn't EVeR tRy tO hOLd"

Hari ni MiA bangun pg pg lagi...mIA p jumpa pakar terapi kat PPUM..

Mintak tolong mngah nyer handle kejap sementara aku p parking kereta...
dah ler sikit punyer susah..parking lak xde...Seb bek ade peneman...AbG sYaMriE ler
lama gak mcari...akhir nyer ketemu jugak...lega..

SyaMRiE pulak yang seronok bile dah dpt parking...
macam macam peel bbudak kan...

Tutup bab SyamRiE bukak bab MiA lak...

 Bila sampai kat luar bilik pemulihan (terapi) ...dah dengar dah suara budak menangis...
xlain la tu...mesti MiA nyer suara...menangis cam kena dera tu...nyaring sungguh...
Itulah MiA sOfEa ''my doterrr''..hehehe
Kalau bab jumpa doktor ke terapi ke same je peel dia...macam kena pukul...
ape nak buat dah memang macam tu...
nampak nyer terapi ari ni pun jadi macam hari-hari yang lepas gak...
mula mula ok...senyum, tegur ok siap boleh gelak biler acah dier...
tapi pegang jangan sekali...ibarat stiker kat pasaraya...
"nice to see but don't ever try to hold"..
itu lah "MiA sOFeA"

Bile dah sampai rumah...tangok ler muka...nyer..
"GEmBirA dan CEriA"
sampai cni dlu criter "MiA sOfEa" untuk pagi ni...cau

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)