♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Wabak Oppa GangNam Style ~

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl ♥

bahaya sungguh wabak ni... dah menyerang rumah ku....
dari siang sampai ke malam...dari malam sampai ke siang tak pernah lekang!...
mesti nak mengikut sama...haduiihhh!

Ops opppp...oppan gangnam style...
wabak tu memang hevoksss sungguh!..

kalau dulu...baru dengar tajuk...belum muzik nya.....si dia dah tergedik2....
kini tak dengar lagu pon dia buleh dok oppa ganam... oppa ganam jer...sepanjang masa dia dengan si Oppa Gangnam tyle dia!..

ish ishhh!..tak patut


haaaa.. kalau nak tau...
ni lah wabak OGS tu...Opp... Oppan Gangnam Style....
kasut OGS kesayangan si Aaallleee!...

cool jer aallle ngan kasut oppa nya..

memang tak pernah berenggang ngan kasut nya tu...hari2 dok pakai...setiap minit setiap saat...mesti nak pakai jer... luar rumah ker!...dalam rumah ker! dia tak kira...janji dok sekali ngan kasut OGS dia tu...
sampai kan tido pon nak pakai kasut oppa..
apa cer!...
memang bawak wabak tol....oppp...oppp...oppaaa gangnam style ni kan!...ish ish..
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)