♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ SeROnoK lah SanGat! ~

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl ♥

meh kita tengok betapa seronok nya dia...
bila pergi Os-sepital
dah  berapa bulan tak pergi... 
unit yang dituju dah pindah tempat baru...bilik baru...bangunan baru.. 
menggagau jugak lah...


sampai2 jer...budak tu senyum menyengih!..
jarang2 sekali dapat tengok dia sengih canggitu....
tambah2 xde orang kacau... lagi lah dia sengih...
sepanjang2 kerusi ni hanya kami jer yang memonopoli nya...
tempat baru lah katakan...

turun naik..turun naik kerusi jer lah keje nya!
memang nampak seronoknya dia!...kan kan!

haaa..jangan tak tau...
langit kan tak selalunya cerah...
masuk jumpa doktor...takde lah menyengih nya...
tambah2 ramai pulak doktor pakar yang menjenguk dia..lagi lah kelat muka nya...
cuak! sedih! takut! semua ada...
sudah nya...hujan lebat pon gugur lah ke bumi...hehe

bila dah keluar bilik doktor...langit pon cerah semula...siap dengan bunyi ketawa si dia...
haiiihhh...seronok lah sangat!...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)