♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Alahai! nasib badan ~

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl ♥
Salam pagi jumaat semua...

terharu sungguh pagi ni...


Memang tak tipu ni...sungguh ku rasa terharu...pagi2 lagi kami dah berjalan2 sampai ke sini tau!..rajin kan...haaihh! rajin lah sangat...jalan2 lah sangat! padehal dah terjalan2 makan buah langsat...

entah canner entah boleh terlepas simpang...masa lalu bawah flyover tu baru terperasan...
bila tengok signbd R&R Dengkil 5 km...lagi lah bertambah2 perasaan!...
tak boleh nak gelak...tak boleh nak nangis.... tak boleh nak marah pon... diri sendiri yang bawak...
haru!haru...
alamat nya kena lah jalan2.lagi sampai ke tol depan tu...baru boleh u-turn...alahaiii... 

nasib lah badan..
"yang dikejar tak dapat...yang dikendong berciciran"
nak masuk awal tak sempat.. masa.. tenaga.. tol dan minyak pon habis terciciran"..
adessss!.

psst : mungkin masa tu malaikat lalu,,ape!...sapa tau!
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)