♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Cafe punya pasal! ~

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl ♥

susah jugak bila cafe tutup....kan...kan...

sian kami!.. masuk hari ni dah 3 hari dah cafe tutup...
nak tak nak... terpaksa lah kami semua menjajo jajo cari makan...

so ni lah tempat dituju pagi ni...



cafe sebelah ada... tapi malas nak beratur panjang...
lagi pon dah 2 hari berturut2 makan kat situ...nak gak ubah selera...
 meh kita tengok apa yang sampai meh!

first sampai..
nasi putih lauk ayam kari...gambar xde..hehe

kedua
double roti kosong...

lagi...

      
roti sardin dan teh tarik.. hak ni tuantanah yang punya...memang besss
tak cukup ngan itu...


mee goreng mamak satu!... 
gara2 terliur tengok orang meja sebelah makan..terus oder satu...makan reramai...
nampak naw kuat makan!...kan...

Alhamdulillah..kenyang semua...
tima kasih pada yang sudi belanja dan yang sudi membawa kami ngan FreeD baru..yeahh!!!
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)