♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ TuLis Nama aTaS Buku ~

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl ♥

cam biasa lah...
waktu2 yang paling sibuk..bila minggu mula sekolah...

tambah2 sibuk bila dapat buku teks...
cam gini lah...


tulis nama atas buku... 
bukan atas batu cam lagu tu...bukan!..


ni baru sorang nya buku ... lom sorang lagi..
ni baru tulis nama..lom balut lagi..

pas buku yang sorang ni dah habis tulis nama.. sorang lagi hulur...
dah macam robot jadik nya...
naik kematu tangan omak jadik nya aiiihhh!

yang syok nya...bila disuruh si sulung tulis nama sendiri...
ini jawab nya...

"Mama...abang dah tulis dah nama satu... tapiiiiiiiiii
nama abang jadik tak canteeeekkkk!!"...

ader ke nama lak jadik tak cantek???
padehal omak nya tengok...ok ajork!...cantik jer!...

hrmm...anak2..
malam ni sambung tulis nama tuk yang sorang lagi lak!...hehe
tak sompek habis..si kecik yang besau dah mengamuk!
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)