♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ 1st day sekolah tahun 2013...Acik Ok Jer! ~

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl ♥



Bak kata pengetua sekolah hari ni...
"tahun ni murid tahun 1 kita paling baik daripada tahun tahun sudah"...
sebab nya takde budak menangis...
memang betul!...takde sorang pon budak menangis hari ni...

cikgu apalagi...semua seronok kot!...
takyah dah nak berkejar...
tak yah dah nak memujuk bebudak yang menangis...

tengok bebudak pon ok jer..
takde dah yang berkepit ngan mak ayah memasing...

akoo pun tumpang gembira..
si tengah(Acik) pon mula masuk tahun 1 tahun ni..
orait je tengok...
siap babai membabai maknye lagi...
maklum lah..pra dulu pon sekolah yang sama gak...


cikgu tengah kalut nak bagi tag nama.. dia leh relax jer

Selamat bersekolah yer semua... termasuk ibu2 dan bapa2 sama...hehe
anak kami dah ok!


notahati : tak sabar nak tunggu keputusan ujian saringan deme...
Jumaat ni baru cikgu tentukan kelas betul nya..
harap2 nya berganjak lah dari kelas sementara nih.

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)