♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ TaKo TakO TakOOOOyaKiiii ~

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl ♥

pic. credit to cikmin

first time makan tako tako opsss!!...takoyaki ni...memang sedap gileeesss...gilesss pon tak sedap macam ni tau!! ni semua gara gara tengok JJcM astro ritu lah! entah hape ke nama si artis dalam jjcm tu pon dah lupa...memang terliur habis tengok dia makan..bersemangat...

tambah2 pulak ada nasi tambah dari anak buah dan mak buah...so ada la geng yang nak makan sama..terus lah kami pergi cari..bila dah dapat makan tu!! puasssssss...semua jenis takooo kami dah cuba..isi ketam...ayam..udang...sotong... semua sedap!...memang sedap!

tako pertama beli kat space U8...terus makan kat situ.... memang sedap..dengan isi nya yang lembut..tepung nya memang sedap sangat!...tapi bak kata orang lah! kan...manusia memang tak pernah puas...
tak cukup satu...
esok nya, beli lagi...the 2nd time tako...kami beli kat gerai TAKo pasar pagi Stadium SA...sedap juga..cuma yang kat sini kecik sikit dari yang semalam..gebu pon kurang sikit.. pendek kata! takoo yang kami makan semalam lagi sedap dari yang ke2 ni!!...next time tak yah pi jauh jauh dah...kalau rasa nak makan...beli aje yang kat sebelah rumah...memang terbaikkkk!!..

TakO TakOooooo! memang marbelousss!!
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)