♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Kenyang sampai ke Malam... ~


pagi pagi lagi dah bizisss...sampaikan tak sempat berkata hape2 kat sini...
masih ada masa lagi ni... leh ler hapdet serba sedikit acara hari ini...

hokey tak nak citer panjang2 lagi...meh kite layan gambar ni dulu...


haaa...kalau dah macam ni ...sure korang dapat teka!!!! kan...kan...kan...mesti lah ada makan makan lagi kat opis kami ni...ops ops... dah tentu lah ada orang belanja... bak kata cikmek ni...makan-tengahari-ditaja...
Nasi Arabbb... nasi Araab lah...kalau dah ada rezki..kan...takkan ke mana...ke dalam perut jugak lah tempat nye...

Alhamdulillah...kenyang sampai ke malam...hehe..tipu jer...kenyang sampai ke malam la sebab nak sambung makan nasi yang masih berbalance tadi malam ni... hikhikhik

btw...kepada semua kengkawan yang menyambut besday dari januari sampai mac ni...ak ucapkan selamat berhari lahir...semoga kamu semua nya success dan ceria ceria selalu...

jom layanzz gambar ni pulak...





hokey...itu ajer yer...
babaiii'sss..
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)