♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Italian Rainbow Cake ~

semua

sebelum merepek meraban pagi ni... meh kita layan gambar kek ni...


cantek..kan...
kalau nak tau ini lah rupanya..."Italian Rainbow Cake" yang kami makan semalam...
selalu nye kalau buat sambutan hari lahir...kami beli kek SR... tapi taon ni ajk baru nak buat kelainan sikit...
maklum lah tiap2 kali sambutan...asyik makan kek SRjer.. rasa agak jemu dah kot..hehe

mula mula nengok kek ni....cam peliks jer..
mula2 tu ak ambik sikit jer... kunun kunun nak try dulu...sedap jugak...pastu ambik pulak lagi sepotong...
masih sedap jugak rasa nye...tapi biasa lah. kan..mesti ada kureng sikit...

walaupon macam tu... kek ni lah yang paling cantek pernah ak jumpa...
see!!!

De layer dia...rainbow!!!...rainbow!!!!...rainbow!!!....
kaler rainbow dia meeeeemmmaaanggg canteeekkk...

wooowwwiiieeee....

lapis nye ni kalau buat nipis2 sikit mesti lagi sedap dan lembut kan...kan...
ape ape pon rezki dah ada depan mata...elok lah jangan ditolak...kalau ditolak rugisss..

nota.: pasni ada meeting... semestinya makan ditaja lagi ...kuhehkuhehkuheh
selamat Hari Jumaat semua
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)