♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ SeLamat Kembali Ke Sekolah ~

Assalam semua...

Buat anak anak...omak ucapkan Selamat kembali ke sekolah... 
buat mak mak dan apak apak pulak...Selamat lah menempuh jalan yang jem yer... 

seronok pulak...bila anak2 dah kembali ke sekolah...
semacam dinanti-nantikan oleh bebudak ber2 tu...
hari hari asyik lah menghitung hari...dok menanya.. "bile nak sekolah"..."bila bukak sekolah"...

bile dah bersiap.. memasing senyum...bersemangat deme nak pergi sekolah...
dapat duit saku...lagi la semangat...dan yang paling bess dan semangat sekali...
bile deme kata :: ....

"mama...mama... abang suka la nak pergi sekolah hari ni....
abang sekolah 2 hari jer kan...
pastu esok abang dah cuti lagi... kan...kan..
besss nye mama..."

hahahaduuuiiii la anak anak....
senyum ak sendiri...

notahati:: yang heran nye...bila hari sekolah...nak bangun pagi..liat jer...bila dah cuti takde pulak deme liat cam pagi ni...pagi pagi lagi dak bukak mata...nganga jer depan tv tengok kartun...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)