♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Oh!! Hoiiii!! Tipah Tertipu lagi!! ~

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl ♥
bonus bonus!! ops!!..  bau bau nak dapat Bonus pon takde lagi la!!
pada orang2 yang takdak keje tu...jangan le upkan berita2 yang dah lepas tu!... buat nyusahkan orang jer!!...buat orang gelabah beruk je...terkejut!!

ish ish!! maap maap maap!!yer semua...
itulah!!manusia ...asal nampak perkataan BONUS jer...terus menggelabah...main copy paste jer...
tak tengok betul2 dulu...camner leh tak terperasan tarikh tu taOn lepas ntah!!...excited sangat kot nampak BONUS!! kot...

*pandangan mata selalu menipu... pandangan hati itu lah yang hakiki!!
tapi pe pe pon.. harap harap nya tahun ni ada boNus Raya tuk kita! kan...kan!!

note :. verangan itu percuma..tak salah kalau melayan nya!! kan...kan!
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)