♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ LunCh Di UMai D'Lake CaFe ~


memang special sekali ari ni...
ni gara gara terkenan kan sorang member tunjuk gambo ari tu ler...
terus kami ber5 gi serang....

LunCh di Umai D'Lake Cafe kite ari ni....
Menu yang di pilih tadi...

Nasi Goreng Ikan masin tambah telor mata sebijik...
air asam boi segelas...

kalau ikutkan lama jugak kami menunggu...maklum la waktu lunch....
dapat2 terus la di ngap...
dan...boleh tahan sedap jugak rasa nye...berbaloi menunggu...
sampaikan makan pon dah tak pelawa orang dah...memang pelahap betulll la....hahaha
.
yang len oder nasi Goreng Umai dan roti jala...
menu special nye kat situ...cengkodok pisang....tapi kami tak dapat lah merasa...sebab nak membuat nye kena lah guna pisang yang masak baru dapat buat....
alahaiii...

pssstt :: ader ke orang buat cekodok pisang guna yang mentah...mesti la kena guna yang masak kan??? confius kami sekejap...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)