♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ KeLuaR MaSuk KeLuaR MaSuk ~

itu jer lah keje nye bile ke bilik Ot...Terapi..
bukan keluar masuk bilik...tapi ni haaa...

ketuk mainan tu...sampai keluar...pastu masukkan balik bentuk tu ke dalam acuan nye..
kusyuk sungguh...sampai ternganga nganga dia nak masukkan...

sekarang ni kira dah ok sikit la...tahap meraba nak masukkan bentuk tu dah kurang sikit la.. dah boleh nampak imej dah sikit...
bile dia dapat penukul tu...habis dikerjakan menan tu...mau pecah di ketuk nye...
kuat sungguh....tak padan ngan kecik... 

 see... dia dah pandai tengok kan...nampak anak matanye pandang ke situ..
 pas satu satu dia buat...dia pon dah boleh ikut arahan CikPah nye..
tapi...itu lah... setiap kali nak masukkan bentuk tu ..mesti terteleng teleng kepala nye...
mengikut sama.... 


psssttt:: kalau umur anak baya2 si Mia ni... patut nye dah pandai buat aper ek???
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)