♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ TeNgah MeNGhayaTi cOkeLAt KeK ~


yum yum yumm...sedap sedap...
maklum la bulan dah tak pose ...yer dak???
tiap masa tiap saat...masa makan ajer...

now pon ngah menghayati kek Buatan Cik Fiza ni...
Moist Chocolate keK... gigih dia membuat nye semata mata tuk kekami semua...
kami semua...apalagi....
semesti  nye suker ajer la... tambah2 bile dapat makan free gini...kan..kan..kan..

btw.. kalau sesapa yang berminat nak belajar membuat nye...
leh ler klik link dia tu... kat situ siap dah der respi diuplod sekali...
boleh kukus dan bakar....pilih yang mana suke....

hokehhh... selamat menjamu selera..dan selamat mencuba yerr....
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)