♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ LaSt SaHUr di Key ElL ~


petang petang gini... masa bulan pose ari tu.... 
mesti semua tengah mikir nak masak ape tuk buka pose kan???...
itu bagi deme deme yang rajin masak la...
kalau omak lak.... pikir nak beli ape pulak petang tu???..

hrmmm... macam macam kesah...tapi itu semua dah berlalu... 
tunggu taon depan pulak la baru citer balik kesah2 buka pose tu....
hehehe...

tadi tengah2 dok belek gambar... tertengok pulak gambo ni..

nasi goreng sedang2 saja....
ala ala pembasah tekak yang dah tak berapa lalu dah masa tu....

ini lah Last menu sahur mak di Key ElL....
sebelum balik bersahur di kampung laman cik asben ritu...

harap2 nye taon depan...selera tu bertambah la...
kan...kan...
Insyaallah...

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)