♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ BaJu BaRu RaYa TuK KerJa ~



ari ni datang keje senyum lebor..
pakai baju baru bunga bunga....



baju raya yang tak sempat di pakai masa raya minggu lepas..


raya yang meriah 3 hari aje..pastu mula la kelam...
kite pon sama...baju raya bertahan tuk 3 hari jugak... 
pastu mula lah bertshirt... selesa...dah keje nye dok rumah saje...tak kemana 


raya per1.. kat kedah....pastu raya ke2 balik beraya kat kelate...
raya ke3...last pakai tuk penutup...


raya ke4... masih beraya...tapi dah bertshirt...dok goyang goyang kaki berehat...
letih lenguh berjalan raya...rumah mak adik abang dan juga sepupu sepapat..


raya ke5 dah balik kedah balik...tengok baju tergantung kat hanger...
raya malam ke6 bertungkus lumus berendang...tuk jamu anak2 buah kat key elL pulak...
memang tak sempat la nak memakai nye...




bistu...BaJu BaRu tuk RaYa tu jadik la baju RaYa Tuk KerJA pulak...ngam ngam first day keje ...berbaju Raya BAru....suker suker....bile dapat juga pakai baju baru...
Raya Sebulan....baju baru pon nak sebulan jugak...sambil sambil bekerja kite beraya.... raya raya raya...




gigitjari :: hrmmm....satu lagi baju raya nak pakai ari pe ar!!!
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)