♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ CeR TeNgoK Ni..aPer YaNg PeLik Ek?? ~



puas la ku caghi caghi...
ape benda yang nampak pelik sangat ni...
janggal nauu nampak nye...

mula mula tu memang tak perasan sungguh... awat nampak lain si kecik nih??? kata lam hati..
dan bile ternampak kaki budak Kecik ni...ku tenong lama lama... ku caghi apa yang kurang.... baru lah terperasan...ha a la... 

cer korang lak tengok gambar kat bawah ni...cer bandingkan ngan gambar kat tas tu....betul tak betul aper yang mak cakap nih...


dah ""DoGoiiiii""la kepala KASUT nye ....
dah takde dah warna pinky...dah takde dah gambar cupcake...dah takde dah tulisan nye dah.... semua nye dah jadik warna putih...licin selicin kalbu...

laaa....baru dok ingat nak tampal balik yg terkulai tu...dah takde dah....
ni mesti si Apak nye dah koyakkan terus dari kasut tu...geram betuiii...

patut la masa mengemas ritu cam pernah terlihat jer...ku ambil...ku telek
rupa rupa nye cupcake itulah yang telah ditanggalkan dari kasut si kecik tu.... seb bek la masih ku simpan lagi...

**....alahai kasut...dah takde seri la dikau tanpa cupcake tu...haiiihhh...itu lah yang buat mahal tu sebenar nye bang oiii....tanpa dia... tak cantek la kasut si kecik tu....haduiilaa....
itu lah lelaki!!! tak boleh tengok terkulai sikit...terus dikopak nye...

hrmmm... tak per lah dik...pakai jer lah dulu kasut dogoii tu...
kalau sempat nanti mak tampalkan balik yer nak yer!!...

....Dogoiiii... pon dogoiii laahh....
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)