♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Alahai... TerCeKik Mak ~


lom makan lagi dah tercekik nih...apehal???/

ader ker nasi macam ni dah kena 5 hinggit setengah...memang tercekik la jawab nye oiii...
tu lom masuk air lagi...huhhh...seb bek tak oder air...kalau tak lagi banyak la caj nye
tau ler kakitangan kerajaan baru dapat gaji... 
tapi...
jangan ler sampai macam tu sekali nak mencekik cik kak oiii...
pada pada la sikit...

tak baik tau...cari rezki tapi buat orang tercekik....
cer tengok ler.... nasi dah ler sikit toet jer...tak sampai separuh pon...sayur dan ikan..
takkan la sampai 5.50 ko nak caj....ikan sekor pon takde ler sampai 4 hinggit sekor kak oii...
kalau hari hari canggini... jawab nye cepat ler ko nek aji cik kak oiii...

ish ishhh...itu la kamu.. perut tak berapa lapar pun gatai jugak nak beli nasik...
dah tu...ambik la.... makan la nasik tu...

hrmmm... sabar...sabar...sabar tu separuh dari Iman..Hyazz...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)