♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ LaSaGna oh ChiCken LaSaGna ~



ish ishh ishhh...
sabau jer lah...pagi pagi lagi dah upkan gambo makan ni...sure korang meleleh punye tengok ni...
mahap mahap mahap...



fresh from oben.. menu ke4...kalau tak silap...


mula mula tu ingat cam susah nauu nak membuat nye...tapi bile dah buat...senang ajer...
tak yah nak memikir banyak banyak...


tambah tambah ader pakar masakan yang berminat sama....lagi la senang...tak gitu mngah nye... 



dengan taburan cheese diatas...menaikkan aroma bile menyuap nye....juga menambah crunchy bunyi nye...memang cukup menambahkan selera...




ini lah rupa yang siap dipotong...fuhhhh.... memang cukup menyelerakan...


inilah yang kite kata semalam...dah kenyang pon bertambah kenyang lagi... mana tahan dik ...kalau dah de yang menggoda macam ini kan...tambah tambah pulak .... kite ni memang suka makan makanan yang macam ni...lagi laaa...



diselangi lapisan lasagna yang enak...berlapis lapis...memang cukup menyelerakan...


memang besss....
pas buka pose try ajer... waktu sahur pulak...kite makan puas puas...
memang syokk...


seloyang besar kami buat... sesuku tuk kite...yang selebih nye tuk m'su..mngah...kakak buat bekal tuk sahur pagi esok nye...


buka pose makan ramai ramai...bile sahur makan sorang sorang...semua dah balik umah m'su... lagipon esok nye deme 2 tu nak balik kg...msu tolong antarkan....


cik asben lak lebih sukakan nasi... benda2 ni dia tak berminat....
lagi la besss..hehehe...pulun sowang sowang.. tamak tamak.






notahati :: orang lelaki memang tak minat makan ni ker???
@pon lakiku sorang jer yang tak minat aarr???
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)