♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ SuKer SuKeR AjEr kaMu Yerrr ~

bess kan...cam tak caya lak..
berblog from kaunter kurusussss laaa...
korang korang jangan wat cam akak weiii...bahaya kalau di tangkap nih...

sajer je nak gatai gatai tangan klik situ klik sini...
biler dah boring itew ajer ler yang dapat dibuat yer dak..hehehe

 nak upkan gambor terifik ni jerr...
sajer buat tatapan korang sumer...


meh kite tengok saper yang kena???




haaaa...cayalah korang...

pada yang sudi melawat blog ini... di ucap kan bebanyak time kasih arrr...






pada yang tak...di ucapkan selamat datang yer....


ok itu ajer dulu yer...
sambung kurususssss...


Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)