♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ SuKeR NeNgOK BuDak Ni ~



mula mula sekali nak gelak kuat kuat...
huwahaaaaarrghahahahaaaa....


.....maner tak nyer...biler nengok kan Si OmAk  ni nyer n3.... pagi pagi lagi dah buat keras perut akak ni...jangan marah yer OmakDaRWisy...hahaha... bagus gak kalau pagi pagi dah ceria gini kan...


kalau korang nak tau klik la link si dia tu... akak tak mo citer lebih lebih tau...


ermmm... berbalik lak pada citer sebenar lah pulak yer...
balik keje petang semalam ado berita yang mengembira kan hati ni...
patut la si asben tu suh balik cepat cepat... rupa rupa nye nak sambut ahli baru lam kuarge kami rupe nyer..... nanti next n3...akak citer kan pulak siapa kah dia itu yer...


**ader lagi yang lebih mengembirakan hati ni ...biler nengokkan si BuDaK ni...



mula mula senyum.... pengubat rindu hati OmaK nih...
pastu lak.....
taraaaaa....



heheheh....paling paling OmaK nyer SuKeR ni haaa.... NeNgOK BuDak Ni...time ni....



alololoooooo.... huwaaaaaaa..... naness sekuat hati.... 


biler di pujuk berenti lah dia... senang nangis senang di pujuk... tapi rajuk nyer lama sikit...baru ler dapat tersenyum...



sian nye... air mata berjurai jurai membasahi pipi..




alahai.... tak dapat nak bayangkan cam ner perasaan nyer...bile berjauhan ngan si toet ni.... sayang kamu nak...


terhibur dek tangisan si kecik... jahat tol omak nyer kan...kan...
sekali sekali syok gak biler dengar si dia ni menangisss...
rinduuu.... sesangat...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)