♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ KurSuS LaGI ni ~



semalam baru abis 1 haari kursusss...ader lagi 2 hari...
ari ni nak sambung praktikal yang semalam....lom abis lagi....


pastu biler dah abis tu... katanye nak sambung tajuk yang ke2 lak...


...
... 


mula mula boring...tapi bile dah buat praktikal tu ok la sikit...
harap harap ari ni nyer tajuk...bess dari yang semalam ek....




**ingat kan nak buat oto publish...tapi xsempat nak mengarang citer nyer pulak...habis course terus balik ke rumah....dan biler dah balik ke rumah...tau tau jer lah... mesti tak sempat punyer....




sampai kan. .... kebon kesayangan ku juga habisss...di landa kemarau .......kering kontang... witherrrr....
alahaiiiii....


tak sempat di harvest daaa.......




1st farm...




and the 2nd faarmmm....


alahaiiii.....
sedessss nyer....

tapi xper lah.....
nanti kalau de kesempatan lain akak up lagi...okehhhh...
c u....

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)