♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ ReZki REzki...bess Nye MakaN fRee ~



alhamdulillah... 
pagi2 lagi dah kenyang sungguh ni....bekpess bihun ngan teh tarik... teh nye lom abis lagi....dah dihidang lak kek ni.....



apalagi... makin bertambah kenyang laa.....


sedap... BluEBerry ChEeSe CaKe....Tajaan CiKLyNn yang baik hati ni... rajin sungguh dia membuat kek ini... untuk kami semua... kalau tuan tanah ni nak membuat nye pakai takde de jawab nyer....penyakit M tu lebih menguasai...ditambah tambah ngan takdo OveN... lagi laaaa....menjadi jadi M nye.....lalalala






Makan lagi SoDap.... ambik sepotong... rasa cam nak lagi...tapi sek bek la dah kenyang...makan pon separuh jer...lagi separuh... simpan makan jap gi ...


opss... lupa nak habaq... masa ngah karang citer ni ...teh tarik tadi sedia lagi menunggu tuk di minum....pon tak abis lagi... huhuhu....tadi nak minum panas lagi...pastu dah suam sikit nak p tolet pulak......asal nak minum lagi batuk lak...adui la... biler la nak abis ni teh ni????
dah sejuk nanti taksedap pulak....ke tong sampah jer lah rasa nye....membazir jer kan....bih baik campur air panas sikit...bess gak ni...minum sat yer....


arghhh.... besss nyer..... bess nyer ... sedap nyer..... 


**masih terasa lagi kesedapan cheese cake CiKLyNn ni.....makasih bebanyak yer CikLyNn... gambar nye cantek kek nye pon sodap....Bini saper lah nih???..........

pagi 2 rezki dah datang bergolek....jap lagi pon rasa nye rezki nak bergolek2 lagi nih....tak sabar menantiiiiii...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)